Lékárny AkceSlužbyKarta osobní péčeBlog

Doprava a platba

Vždy nám šlo o vaše pohodlí, proto se snažíme neustále rozšiřovat možnosti dopravy a platby. Zde je aktuální nabídka možností.

Jak lze nákup dopravit?

Osobní odběr na kamenných pobočkách Chytré lékárny

Máte to k nám kousek nebo plánujete cestu kolem? Využijte možnost osobního odběru objednávky přímo na našich pobočkách. Vyzvednutí probíhá v cuku letu, ale nezaručujeme, že se u nás nezdržíte nějakou službou.

Přehled poboček
 

Zásilkovna

  • Objednané produkty Vám budou dopraveny zpravidla do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete i zde 
  • V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování
  • Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
  • Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 5 dní. Úložní dobu je možné prodloužit na 21 dní
  • Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.

Přepravní společnosti PPL – služba PPL Private

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.
  • V den expedice Vám dopravce oznámí číslo balíku, přibližné datum doručení a částku k úhradě (pokud byla zvolena platba dobírkou). Toto oznámení Vám bude doručeno emailem a SMS na kontaktní údaje z objednávky.
  • Zásilku je možné osobně vyzvednout na depu samotného přepravce či v síti odběrných míst, tzv. ParcelShopů.
  • V den doručení obdržíte informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2 hodin včetně telefonního čísla na řidiče, který provádí doručení Vaší zásilky.
  • Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu, případně telefonickou domluvou s řidičem. Stejně tak je možné měnit dispozice doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu PPL.
  • V případě neúspěšného doručení Vám řidič zanechá na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
  • Pro více informací, prosíme navštivte přímo web přepravce na www.ppl.cz.

Messenger Same Day – doručíme ještě dnes při objednání do 12:00

Messenger je největší městská expresní kurýrní služba v Brně. Doručí Vaši zásilku spolehlivě a bezpečně, přitom to dokážou provést ještě ten samý den, co jste objednali své zboží. Stačí jen objednat dříve, než odbije dvanáctá hodina.
 

Česká pošta – Balík do ruky

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky tj. doručením na adresu uvedenou v objednávce.
  • Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
  • Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.

 

Plaťte snadno a pohodlně

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty na poskytovatele platební brány

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

Platba hotově nebo kartou v Chytré lékárně

V případě, že se rozhodnete vyzvednout si balíček na některé z našich kamenných lékáren, nabízíme možnost platby na místě. Přijímáme hotovost i platební karty, výrazně však doporučujeme platbu předem online přes platební bránu. Ušetříte tím čas při vyzvednutí balíčku 😉

Dobírka

U všech smluvních dopravců nabízíme možnost platby za nákup dobírkou přímo u řidiče. Za zboží platíte až při převzetí zboží od doručovatele (pošta, kurýr, výdejní místo).