Doprava PPL Parcel Smart zdarma od 990 Kč
×

Doprava a platba

Chceme, aby pro vás byl nákup produktů na e-shopu Chytré lékárny co nejpohodlnější. Nabízíme vám několik možností doručení a způsobů platby.

Osobní odběr na lékárně

zdarma 
PPL Parcel Smart59 Kč (zdarma nad 990 Kč)dobírka 49 Kč

Zásilkovna

79 Kčdobírka 49 Kč

PPL

89 Kčdobírka 49 Kč

GLS

89 Kčdobírka 49 Kč

Chlazená přeprava

179 Kčdobírka 49 Kč

Expresní rozvoz

299 Kč 

 

Jak lze nákup dopravit?

 

Osobní odběr na kamenných pobočkách Chytré lékárny

Máte to k nám kousek nebo plánujete cestu kolem? Využijte možnost osobního odběru objednávky přímo na našich pobočkách. Vyzvednutí probíhá v cuku letu, ale nezaručujeme, že se u nás nezdržíte využitím některé z našich služeb.

Kde všude nás najdete?

Zásilkovna

  • Objednané produkty vám budou dopraveny zpravidla do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete zde.
  • V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování.
  • Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je vaše zásilka připravena k odběru. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
  • Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 5 dní. Úložní dobu je možné prodloužit až na 21 dní.
  • Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.
  • Maximální váha: 5 kg 
  • Maximální rozměr: 70 cm jedné strany zásilkya, maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm

PPL

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.
    • Zásilky vozíme na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Řidič nemá povinnost zásilku vynášet do patra. V případě nezastižení na adrese zásilku uložíme na nejbližší dostupný Parcelshop, kde na příjemce čeká 7 kalendářních dnů, případně do nejbližšího Parcelboxu, kde je zásilku možné vyzvednout kdykoli během následujících 3 pracovních dnů. Mapu všech Parcelshopů a Parcelboxů najdete zde. V případě zhoršené sjízdnosti vozovky řidič nabídne příjemci doručení na náhradní adresu nebo nejbližší výdejní místo. Upozorňujeme, že PPL nemá možnost doručovat zásilky do P.O. Boxu
    • Balík můžete uhradit na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice. V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši. Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu.
  •  
  • V den expedice vám dopravce oznámí číslo balíku, přibližné datum doručení a částku k úhradě (pokud byla zvolena platba dobírkou). Toto oznámení vám bude doručeno e-mailem a SMS zprávou na kontaktní údaje uvedené ve vaší objednávce.
  • V den doručení obdržíte informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2 hodin včetně telefonního čísla na řidiče, který provádí doručení vaší zásilky.
  • Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu, případně telefonicky kontaktovat řidiče. Stejně tak je možné měnit dispozice doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu PPL.
  • V případě neúspěšného doručení vám řidič zanechá na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
  • Maximální váha: 31,5 kg 
  • Maximální rozměr: 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky max. 360 cm.
  • Pro více informací navštivte přímo web přepravce PPL.

PPL Parcel Smart

  • Chcete si vyzvedávat zásilky, kdy se to hodí vám? Doručení do více než 4 000 výdejních míst PPL. Zásilku je možné osobně vyzvednout v PPL Parcelboxu nebo PPL Parcelshopu.
  • Vyzvedněte si zásilku v PPL Parcelshopu do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu, nebo v PPL Parcelboxu do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.
  •  
    • PPL Parcelshop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí. 
    • PPL Parcelbox je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
    • Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli. V PPL Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu. K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.
    • Postupně vybavujeme naše PPL Parcelshopy platebními terminály, proto je třeba si předem možnost platby kartou ověřit, případně si připravit platbu v hotovosti.
  • Maximální váha: 31,5 kg 
  • Maximální rozměr: Parcelshop 120x60x60 cm a Parcelbox 60x43x43 cm
  • Pro více informací navštivte přímo web přepravce PPL.

GLS

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.
  • V den doručení obdržíte informace prostřednictvím e-mailu a SMS s časem doručení v rozmezí 2 hodin včetně telefonního čísla na řidiče, který provádí doručení vaší zásilky.
  • Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, GLS se snaží navázat komunikaci s příjemcem a domluvit s ním vhodnou alternativu ještě ten den. Příjemce může např. požádat o uložení v nejbližším GLS ParcelShopu, případně u souseda. GLS se zeptá sousedů příjemce, zda jsou ochotni balík převzít. Po uložení je příjemci poslána potvrzující zpráva s adresou ParcelShopu nebo jménem souseda, který balík přebral.
  • Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu a nenaváže se kontakt s příjemcem, doručující řidič zanechá oznámení o zásilce. Oznámení je vhozeno do poštovní schránky, v případě její nedostupnosti je vylepeno na vstupní dveře. Oznámení obsahuje číslo balíku, informace o důvodu nedoručení, místo uložení a kontakt na GLS. Balík, který není možno uložit v GLS ParcelShopu nebo u souseda, je přepraven zpět do regionálního depa a GLS v dalších pracovních dnech provede druhý, případně třetí pokus o doručení.
  • Zásilku můžete sledovat zde: https://gls-group.com/CZ/cs/home.
  • Maximální váha: 31,5 kg 
  • Maximální rozměr: 200x80x60 cm a max. obvod 300 cm (Výpočet: 2x výška + 2x šířka + 1x nejdelší strana)
  • Pro více informací navštivte přímo web přepravce GLS.

Messenger Same Day – doručíme ještě dnes při objednání do 10:00

Messenger je největší městská expresní kurýrní služba v Brně. Doručí Vaši zásilku spolehlivě a bezpečně, a to ještě ten samý den, kdy došlo k vaší objednávce. Pokud je tedy zboží objednáno do 10:00 hod., máme jej aktuálně skladem a vaše adresa spadá do okruhu, který je pro doručení garantován (stačí v objednávce zadat vaše PSČ a hned vidíte, zda do něj vaše adresa spadá), pak se můžete na svou objednávku těšit ještě ten samý den.

 

Plaťte snadno a pohodlně

Online platba

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny. Veškeré informace jsou šifrovány. Apple pay – Služba se zobrazuje výhradně uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari. 

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Odložená platba

Nakupujte hned, plaťte později. Bez poplatků. Platební metoda Odložená platba umožňuje odložit si úhradu nákupu a následně buď uhradit, nebo rozložit platbu do splátek. Odložení platby je bezúročné.

                     

Kontakty na poskytovatele platební brány

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

Platba Benefit Plus

I při online platbě můžete v našem e-shopu využít platbu benefitními poukázkami.

Platba hotově, kartou i poukázkami v Chytré lékárně

V případě, že se rozhodnete vyzvednout si balíček v některé z našich kamenných lékáren, nabízíme možnost platby na místě. Přijímáme hotovostplatební karty i benefitní poukázky, doporučujeme však platbu předem online přes platební bránu. Ušetříte tím čas při vyzvednutí balíčku.

Dobírka

U všech smluvních dopravců nabízíme možnost platby za nákup dobírkou přímo u řidiče. Za zboží platíte až při převzetí zboží od doručovatele (pošta, kurýr, výdejní místo).